پرش به محتوا

غدیرستان در تبلیغ غدیر(کتاب): تفاوت میان نسخه‌ها

←‏محتوای کتاب: ابرابزار
بدون خلاصۀ ویرایش
(←‏محتوای کتاب: ابرابزار)
خط ۱۸: خط ۱۸:
| شماره ملی = ۵۰۹۳۱۹۶
| شماره ملی = ۵۰۹۳۱۹۶
| نسخه الکترونیکی =  
| نسخه الکترونیکی =  
}}
}}'''غدیرستان در تبلیغ غدیر؛''' با رویکردی جامع به تجربه مهندسی تبلیغ غدیر در مؤسسه غدیرستان می پردازد و در ضمن معرفی مجموعه غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله، شیوه های تبلیغ غدیر برای اقشار مختلف و محتواهای ارائه شده معرفی و تبین گردیده است.


==محتوای کتاب==
==محتوای کتاب==
نام گذاری غدیرستان بر اساس احساسات اعتقادی ما و یاد پایه‌گذاران غدیر انتخاب شده و مجموع ۴ کلمه عنوان «غدیرستان کوثر نبی» را تشکیل داده، که شرح آن چنین است:
غدیرستان با توفیقات الهی و عنایات چهارده معصوم علیهم السلام، و با همفکری علمای دلسوخته غدیر و همیاری بانیان خیر، حرکت خود را در عرصه تبلیغ غدیر آغاز کرده، و طبق وظیفه و جایگاه خویش بر اساس اهداف از پیش تعیین شده پیش رفته است.


اولا: یاد مبلغ اعظم غدیر حضرت نبی اکرم محمد صلی الله علیه و آله با کلمه «نبی» آمده است.
تجربه تبلیغ غدیر ما را به این نتیجه رسانده که غدیر آن قدر جذاب و شیرین است که خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شود می‌توان آن را به خانه‌های مردم رساند، و جلوی چشمان مردم قرار داد و وارد ذهن‌های مردم نمود و در قلوب مردم جای داد، با اطمینان از استقبال گرمی که نسبت به آن خواهند داشت.


ثانیاً: یاد اولین مدافع و شهید راه غدیر حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها با کلمه «کوثر» آورده شده است.
در این راستا غدیرستان با استفاده از شیوه‌های تبلیغ غدیر در سیره معصومین‌علیهم السلام و راهکارهای عملی شده ابلاغ غدیر در طول چهارده قرن اسلام توسط اصحاب ائمه‌علیهم السلام و علمای شیعه، و نیز به کار گرفتن روش‌های تجربه شده عصر حاضر توسط پیشکسوتان تبلیغ غدیر، توانسته ابداع کننده شیوه‌ها و راهکارهایی در این زمینه باشد که خود نیز آنها را تجربه کرده است.


ثالثاً: یاد صاحب مقام ولایت امیر المؤمنین، با کلمه «غدیر» تداعی شده است.
همچنین برای آینده‌های بلند مدت غدیر و نسل‌هایی که با امکانات و شرایط دیگری غدیر را دریافت خواهند کرد، تدارکات و طراحی‌ها و پیش‌بینی‌هایی نموده است.


رابعاً: با پسوند «ستان» به غدیر همه‌جانبه بودن فعالیت‌های غدیر با یادآوری شده است.
انتشار و رسانه‏اى نمودن تجربه‏هاى گذشته و طرح‏هاى آينده، نتايج خوبى در همگانى كردن فرهنگ غدير خواهد داشت؛ و ايده‏هاى جديدى را به ارمغان خواهد آورد، و اتاق همفكرى براى نسل‏هاى امروز و فرداى غدير خواهد شد، كه با هدف «فَليُبَلِّغِ الحاضِرُ الغائُبَ» از همه امكانات علمى و اقتصادى و رسانه‏اى در راه هدف مقدس »اِبلاغ غدير« به احسن وجه استفاده خواهند كرد.


==فهرست مطالب==
==فهرست مطالب==