پرش به محتوا

جان جهان (کتاب): تفاوت میان نسخه‌ها

خط ۱: خط ۱:
کتاب جان جهان اثر '''سعید روح افزا''' حاصل پیاده سازی، تنظیم و ویرایش فایل های صوتی مباحثی در حوزه مهدویت است که طی سال های مختلف بیان شده و با افزودن مطالب و نکات زیادی به صورت کتاب منتشر شده است. نویسنده در این کتاب، آسمان و زمین را دو شاهد بزرگ برای غدیر عنوان کرده و با قلمی شیوا واقعۀ غدیر را برای نوجوانان تشریح کرده و همراه با تصاویر آورده است.
== نویسنده کتاب ==
== نویسنده کتاب ==
سعید روح افزا.
سعید روح افزا.
خط ۱۲: خط ۱۴:


== محتوای کتاب ==
== محتوای کتاب ==
در این کتاب، آسمان و زمین را دو شاهد بزرگ برای غدیر عنوان کرده و با قلمی شیوا واقعۀ غدیر را برای نوجوانان تشریح کرده و همراه با تصاویر آورده است.
 
 
کتاب «جان جهان» در 8 فصل تدوین و منتشر شده است: «منجی باوری در اقوام؛ مذاهب و مکاتب دیگر» «مهدویت باور مشترک همه مذاهب اسلامی» «مهدویت در عرصه عرفان» «حضرت مهدی(عج)» «غیبت و دیدار» «شیعه در عصر غیبت» «عصر ظهور» «سخنان حضرت مهدی(عج)» هم چنین مولف به پیوست این اثر، کتاب «پایان شب سیه» را که سال ها پیش از او منتشر شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود نیز قرار داده تا مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد. در این کتاب نیز عناوینی چون «یأس»، «امید»، «انتظار»، «منجی» و... گنجانده شده که مولف ذیل آن مباحثی را طرح کرده است.


== منبع ==
== منبع ==
غدیر در آئینۀکتاب، محمد انصاری.
غدیر در آئینۀکتاب، محمد انصاری.
[[رده:میراث مکتوب غدیر]]
[[رده:میراث مکتوب غدیر]]
۴٬۰۶۴

ویرایش